maandag 5 februari 2018

#3 Knuffelbaar

Welkom bij weer een nieuwe challenge van Crazy for CAS

De winnaars van de Alle kleuren van de Regenboog challenge zijn:
 Larissa, Maria en Rhodé. Je ziet ze in dit bericht HIER

Het is februari en februari kenmerkt zich door Valentijnsdag. Bij ons thuis vinden de kinderen het leuk om wat te doen aan deze dag. Een extra knuffel, een lief berichtje of een kaartje. En ik doe een lief berichtje in hun broodtrommel. En dus is de challenge van deze maand:

Laat je fantasie gaan. en dat deed ons design team:

onze gast designer en winnares van de 1ste challenge 





 



Je kunt mee doen tot en met 25 februari 18.00 uur


Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
If this widget does not appear, click here to display it.

7 opmerkingen:

  1. Thanks for this fun challenge, love the theme. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Not sure why I can't link up....tried repeatedly. Maybe you can link it up for me? Wuld be great!
    https://fun-stamping.blogspot.com/2018/02/valentines-day-with-katzelkraft.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor de tip Ellen, ik was inderdaad vergeten om mijn kaartje te linken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous designs from the team, thanks for a great challenge.
    Janice x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedeavond Team, ik heb voor de eerste keer meegedaan met een challenge willen jullie voor mij even kijken of ik het goed heb gedaan volgens de voorschriften?

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk challenge, jullie hebben ook mooie knuffelkaarten gemaakt! Mijn kaartje staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen